Redo att köpa dina favoritprodukter? Att beställa är hur enkelt som helst! Här hittar du steg-för-steg-instruktioner om hur det fungerar, dina alternativ och vad du kan förvänta dig efter att du lagt din beställning.
När du gör en beställning hos oss finns det fyra steg att slutföra. Först väljer du de produkter du vill ha. Logga sedan in på ditt konto eller ange ditt namn och din adress. När du har angett all information kan du välja vilken leveranstjänst som ska leverera ditt paket och eventuella andra alternativ du önskar. Betala sedan din beställning, så är den klar. Du får omedelbart en orderbekräftelse via e-post. Om du beställer före 19:00 på vardagar och allt finns i lager skickar vi ditt paket samma dag. Observera att detta kan variera beroende på leveranstjänst, så läs mer om detta på leveranssidan.
Så snart du upptäcker ett fel går du till "Mina beställningar" i ditt konto. Här kan du avbryta en beställning eller ändra din adress. Observera: om det inte längre är möjligt att göra ändringen kan beställningen redan ha packats eller skickats. Du får en e-postbekräftelse kort därefter. Om din beställning redan är på väg kan du returnera den inom 60 dagar. Du kan göra detta via returportalen.
Om du inte har ett konto eller föredrar att prata med en kundtjänstrepresentant kan du också begära en adressändring eller avbokning via chattfunktionen till vänster på skärmen. Returer kan endast göras via returportalen.
När vi har behandlat din beställning får du automatiskt ett e-postmeddelande till den adress du angett med spårningsnumret och en länk för leverans. Du kan använda detta spårningsnummer för att spåra din beställning på webbplatsen för en av våra transportörer.
Den faktiska leveranstiden för din beställning kan variera mellan olika budfirmor. Om ett budföretag har mer att göra än vanligt kan det också bli en försening. Därför kan vi inte ange ett exakt leveransdatum eftersom vi inte själva tillhandahåller denna tjänst. Vi skickar dock ditt paket så snart som möjligt. Mer information om detta hittar du nedan:
Nej. Tyvärr är upphämtning inte möjlig.
Att ändra en leveransadress är endast möjligt med ett konto. Logga in på ditt konto och gå till "Mina beställningar". Därifrån går du till den aktuella beställningen och ändrar adressen. Om detta inte längre är möjligt, beställningen redan behandlas eller har precis skickats. Om paketet redan är på väg kan du initiera en returprocess vid mottagandet.
Observera att vissa leveranspartners tillåter dig att ändra detta när de har mottagit paketet. Du behöver ett konto hos den aktuella partnern för att göra detta, och tyvärr måste du göra detta själv.