Betala senare inom 30 dagar
Returnera upp till 60 dagar senare
Beställt före 19:00, skickas samma dag
Fri frakt på beställningar över 499,-

Kundservice

Oavsett om du vill byta något, ha ett klagomål eller bara vill veta när din beställning kommer fram, hittar du all information om service, frakt och ditt konto här.

Kontakta oss

Vi finns här för dig!

På Fixerio gör vi din shoppingupplevelse online så enkel som möjligt. Har du en fråga om din beställning, statusen på ditt paket eller hur leveransen fungerar? Vill du veta mer om de olika betalningsalternativen eller hur du byter en produkt? Vi har alla svar redo för dig, så att du snabbt kan komma tillbaka till det som är viktigt: att njuta av ditt köp.

Från det ögonblick du klickar på "beställ" tills leveransen till din dörr ser vi till att du är informerad och får din vara utan problem. Om du oväntat skulle vilja ha en annan storlek, ändra dig eller om något inte är helt rätt, är vi redo att hjälpa dig med en smidig retur- och bytesprocess. Även om du har ett klagomål kan du vända dig till oss; vi tar din feedback på allvar och strävar efter en snabb och adekvat lösning.

Mejla oss

Svar inom 2 arbetsdagar

Hur kan jag spåra min beställning?

Information om hur du spårar din beställning finns på sidan Order och sidan Leverera. Där förklaras hur du kan se statusen för ditt paket, ofta via ett spårningsnummer och en länk till transportörens webbplats.

Vilka är leveranstiderna och fraktkostnaderna?

Förväntade leveranstider och tillhörande fraktkostnader per metod finns detaljerade på Leverera. På denna sida anges även om internationell frakt är tillgänglig och dess villkor.

Which payment methods do you accept?

En översikt över alla accepterade betalningsmetoder (som iDEAL, kreditkort, PayPal etc.) finns på Betala. Denna sida innehåller även information om betalningssäkerhet och vad man ska göra vid problem.

Hur returnerar eller byter jag en produkt?

Den fullständiga proceduren för att returnera eller byta en produkt, inklusive tidsram, villkor och en steg-för-steg-guide, förklaras på sidan Returer. Här hittar du även information om eventuella returkostnader och återbetalningsprocessen.

Jag har ett klagomål, var kan jag rapportera detta?

Förfarandet för att lämna in ett klagomål, inklusive kontaktuppgifter för hantering av klagomål och förväntad svars- och lösningstid, finns dokumenterat på sidan Garanti och reklamationer.